11 maj

Var så trött imorse så det var synd om mig. Men slet mig upp och hoppade i kläderna och åkte till skolan. Läste bara på svenskan och på engelskan skulle vi bara snacka om nationella. Sen fick vi sluta. Sen efter en timma hade vi data och då jobbade jag lite och sånt. Sen drog vi och käka potatisbullar och jag kom på den smarta (inte) idén att jag och Mio skulle ha tävling. Men eftersom han käkar så jävla mycket så var han tvungen att käka dubbelt så mycket. Jag som bara brukar äta max tre, klämde i mig sju stycken!! Mådde så jävla dåligt efter det. Tycker synd om Mio som fick käka 14, men visst kan lyckades han. Tog ett tag bara. Efter att jag inte mådde lika illa längre så hoppade vi på bussen. Fick åka en hållplats längre eftersom chaffören åkte förbi, fastän Mio skrek. Nånå. Gjorde inte mig nånting, är ändå inte långt + att det är sjukt fint väder ute. 

Nu tänkte jag hoppa i lite andra kläder och sminka mig och sånt och sen åka till Erica gissar jag. Först tänkte jag kolla om posten har kommit.
puss



slänger upp en bild från igår också (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0