16 maj

For till skolan och åt lite macka och sallad, sen gick vi runt eftersom det var nå cpgrej på skolan. Träffade Batman och kedjerökte med han en sväng. Sen skulle jag och Erica gå på svenskan men inte var hon ju där inte, nejnej. Vi hade data till sen och sen hoppade vi + Crille på bussen hem till Erica och jag käka en plättar (plätt kanske man säger?) Sen gjorde vi inte så mycket, lyssna musik och chilla lite. Sen fick vi tråkigt och hoppade på bussen till malmberget och satt oss utanför pressbyrån och sen väntade vi 20 minuter kanske tills bussen till gällivare gick igen. Vi hoppade av vid stan och gick mot kyrkan och mötte min loca! Stod och snackade med henne tills lite över nio någon gång och sen knatade vi hem och då började det cpregna -.- Blev måttligt blöt. Pappa fick hämta mig sen.

Nu sitter jag i sängen och tänkte föra över lite bilder som kan bjuda på, inga roliga alls dock. Sen tror jag att jag ska kolla ett avsnitt big brother. Eller så skiter jag i det och sover istället.. Får se. Ska iaf ladda ner pirates of caribbean eftersom johnny depp är så sjukt snygg i filmerna + att dom äger!
pussjao


från i fredags

från i fredags

från i lördags

jag och ida gjorde en glass innan vi drog ut på stan, HEHE

bild från igår
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0