17 maj

Inte helt okej kul att vakna imorse. Helt täppt i näsan och ont i halsen. Jävla Emil jävel som har smittat mig. For iväg till skolan iaf och gjorde två såser tillsammans med Jennifer. Sen plockade vi ihop allting som alla hade fixat och åkte hem till Brittis och grillade allting och käkade. Sen spelade vi kubb och sen käka vi efterrätt och sen körde vi lite kubb igen. Sen åkte vi tillbaka till skolan och diskade lite och kring två fick vi sluta. 

Just nu sitter jag och tänker på hur sjukt det är att varje dag fuckar upp sig jämt. Går inte en enda dag utan att det händer. Men så är det, bara försöka sluta bry sig och tänka på annat ;)

Nu ska jag iaf kolla klart big brother och sen hoppar jag in i duschen och efter det får jag se vart vinden tar mig.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0