23 maj

Så jävla äcklig kväll det blev igår. Vill bara gräva ner den under jorden, spotta på den och glömma bort allting. Men går det? Nej. Istället får jag plågas med tankarna. Och kommer få göra det ett jävla bra tag till. Men det blir väl lättare med tiden, det är ju nu det är som jobbigast. Men vi gör som vanligt, vi låtsas som att absolut ingenting har hänt och försöker hålla hjärnan igång.

Somnade kring fyra inatt. Sov lite, sen vaknade jag igen, sen samma visa tills halv sju ungefär. Fick världens huvudvärk och visste inte vad jag skulle ta mig till, låg och vred och vände på mig i en timma. Då gick jag ner och tog två alvedoner och la mig i sängen och fortsätte ett tag. Sen bytte jag håll i sängen och somnade till lite. Men fortsatte vakna varje kvart ungefär. Lite efter tio somnade jag och fick sova 50 minuter ungefär och sen var jag tvungen att kliva upp till bussen. Kuul..

Nu snart tänkte jag gå och duscha och sen får jag se hur det blir med resten av dagen..
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0