26 maj

Har för en gångs skull faktiskt kunna sova hela natten utan att vakna. Så jävla skönt! Fast var fortfarande jävligt trött imorse. Hörde inte att alarmet hade gått så jag vaknade klockan elva av att klockan plingade. Hade 12 minuter kvar till bussen skulle gå så jag stressade på mig kläderna osv. Men pappa erbjöd sig att skjutsa mig så det var lugnt. Träffade Crille en sväng och sen stack jag till skolan och gjorde lite uppgifter och käka bulla och drack juice. Awesome. Hoppade på bussen hem och nu tänkte jag faktiskt dammsuga. Känns väldigt behövligt. Men först ska jag försöka trycka i mig lite mat. 

Sen resten av dagen återstår att se. Nånting blir det väl. Är ledig imorn också så det är najs.
Nånå, tänkte bara slänga in en bild på en ziperall som jag inte hade tackat nej till. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0