29 maj

Tänker inte gå in på vad som har hänt idag för inget vettigt har hänt! Varit sociala bara och sånt, träffat lite olika fina folk. Och som vanligt har det fittregnat hela dagen. Tror de har regnat i två veckor nu, varje dag. Det är sjukt mannen! Nånåå. Mamma kom och hämtade mig vid elva iaf och då hoppade jag i duschen och nu sitter jag i mitt rum och fryser. Smartasset själv hade glömt fönstret öppet sen fyra typ. bra där, riktigt bra där! Känns ju så där jävla kul när man kommer hem och fryser redan då, och sen går in i rummet och känner att de är iskallt. Skönt!

Sen vet jag inte vad som hände med mig när jag kom hem. Skulle dricka mjölk och så går jag till kranen och väntar på kallvatten, sen kommer jag på att jag skulle dricka mjölk så stängde av kranen och hällde upp mjölk, drack min mjölk och åt mina kakor, sen när jag var klar stoppade jag in glaset i kylen. Hahahah asså det var helt sjukt.

Hojj. Nånå, nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag torka håret.
puss


Kommentarer
Postat av: ida

hahahhah du är smart amandola!

2011-05-30 @ 03:25:04
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0