30 maj

Shit vad fint! Det blev helt kanoners väder idag! Dock blåser det ju som vanligt men det måste det ju göra så fort vi får fint väder här uppe i snöiga norrland -.-. Annars så har jag varit ute med lite olika folk, senare mot kvällen blev det kallt så då drog vi inåt. Sen halv elva hoppade jag och Erica på bussen hem och när jag kom hem käkade jag lite. Förjävla gott med mat, det var typ flera dagar sen jag åt "riktig" mat. Gott var de iaf och nu är jag äckligt mätt. Har tvättat bort sminket och nu tänkte jag borta tänderna och smörja in trynet och sen ska jag kolla pirates of the caribbean två tänkte jag. Johnny depp är ju så fin så kan ju inte låta bli :) hihi. Sen ska jag iaf sova och hoppas på att det blir fint väder imorn också. Tvivlar på det men man får väl hoppas.
pussheeeeej


en bild från december. åh vad jag vill ha svart hår igen...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0