7 maj

Fixade mig vid fem och en timma senare ungefär drog jag in till Gällivare och mötte Kebab och Crille, vi satt och pratade ett tag och sen kom Emil också. Vi gick till sjöpen och väntade på Erica där, sen drog vi en sväng på statiol och jag och crille delade på en kaffe. Efter det så skulle vi börja gå mot sandviken för det var lite folk där. Ut i kylan gick vi (inte okej att ha världens tunnaste leggins när det tydligen är -3 ute..) men vi hann inte så långt innan vi mötte mamma och pappa. Ringde dom och sa att dom skulle köra oss dit, vi fyra trängde in oss. Var ju gode trångt med tanke på att dom hade mustangen. När vi kom dit så satt vi där ett tag iaf och frös och gjorde inget vettigt. 

Efter ett tag drog dom andra och vi satt kvar ett tag och undrade hur fan vi skulle komma hem. Det kändes inte så aktuellt att gå hem. Så jag ringde Kim och han fick komma och skjutsa oss till Erica. Erica duschade osv och vid elva drog Crille hem och Erica blev spårlöst försvunnen. Hahah så klockrent. Jag och Emil fick halv panik och undrade vart hon hade tagit vägen, gick runt i lägenheten och kollade och sen tänkte vi att hon hade gått ut och blivit utelåst, så vi sprang ner men ingen Erica där inte. Men när vi kom in står och i hallen och säger att hon varit i sin syster rum. Smart där!

Emils pappa och hämtade oss iaf och körde hem oss och nu sitter jag här som en och ett annat mongo. Tror jag ska slå igång ett avsnitt big brother och sen nanna kudden.
puss



testa ericas byxor, heheh, verkligen min stil de där (y)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0