9 maj

Har varit en sjuk natt i natt. Först drömde jag att Adam dog och vaknade i panik. Efter att jag hade somnat om så drömde jag att mamma dog. Drömde ett tag och sen vaknade jag i panik igen. Väldigt störande. Två döda på en natt var inte kul vill jag lova. Var tvungen att söka vad drömmen kan betyda och hittade det här:

"Om man drömmer om döden, även vår egen död behöver inte betyda något olycksbådande. Självklart kan det berätta om sorg, förtvivlan och saknad, men det kan också berätta att slutet på en episod i vårt liv är på väg. Det kan också visa att något nytt är på väg, vi kommer till en ny fas i vårt liv.

En dröm om döden kan tyda på aggressiva, fientliga, eller kanske till och med hatiska känslor mot den döda personen men kom ihåg drömmar överdriver oftast för att få fram sitt budskap. Att något eller någon dör kan också betyda att en del av ens personlighet har dött eller håller på att dö. Det kan också betyda att man vill "ta död" på en av sina dåliga sidor"

Och så hittade jag det här också:

"Vare sig man drömmer om döden som gestalt eller att någon dör förebådar drömmar om döden att man kommer att byta ståndpunkt eller förändra sina värderingar. Det betyder i princip aldrig att någon kommer att dö utan bara att något personligt och viktigt kommer att ändras."

Om det här stämmer eller inte vet man ju aldrig. Fast egentligen bryr jag mig inte ett skit. Lite kul att veta bara.

Nånå, nu ska jag dra mig mot Erica iaf. Ser att solen lyser ute så det är ju sjukt najs.
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0