bloggpausen är över!

mår bättre nu, lite grann.. det har blivit bättre men man glömmer aldrig, får helt enkelt försöka lära mig att leva med det. kommer bli tungt, riktigt tungt. men det ska nog lösa sig, efter ett tag blir det lättare. det är bara just nu i början det knäcker en om och om igen, minut efter minut. Idag har verkligen inte varit en bra dag. Har slagit på allt som har varit ivägen och tagit ut all min frustration på alla möjliga livlösa saker. Kan inte ens räkna på två händer hur många saker som har åkt i väggen idag. Har legat och skrikit i min säng i ren panik för det har varit så hemskt. jomenvisst, så kan man också må ibland..

Nu över till annat. Har precis målat naglarna och tänkte göra klart min sista uppgift jag har att göra och sen ska jag kolla big brother och torka håret. Bjuder på en bild från igår också
puss


där satt vi i några timmar medans de spöregnade och åskade.
helt okej mys!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0