I notice that you got it

Det känns så kul att man har varit konstant ledsen hur länge som helst. Dagen började åt helvete, blev lite bättre, och sen sjönk allting igen. Samma sak var det igår. For hem tidigt för blev depp, det blev lite bättre efter ett tag och sen sjönk allitng rejält och det hela slutade med att jag stängde av telefonen. Vad är det som händer? Det här är så inte jag.. Hela jävla maj har ju fan bestått av tårar, kul månad det här kommer bli. 

Nu ska jag däcka ihop under täcket framför en film och låtsas som att hela världen är så underbar. Sen ska jag ladda humöret och umgås med Elina.

draåthelvetehej
Kommentarer
Postat av: Anonym

naw gumman då =/ inte ska du vara ledsen :( min lilla nattblomma =(

2011-05-04 @ 13:28:57
Postat av: ida

<3

2011-05-04 @ 22:15:10
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0