lista

Håller på att kika pirates of the caribbean men blev fan för trött för att fortsätta kika så fort kolla resten imorn, men innan jag sover så slänger jag upp en liten lista bara.
puss


Jag är: trött
Jag sover: länge
Jag blir glad av: närhet, roliga folk, osvosv, ganska många saker faktiskt
Vem kramade du senast?: kasper
Vad sa du senast? gonatt typ
Gröna eller röda äpplen: äter typ inte äpplen men när jag väl gör de så tar jag vad som finns bara
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: ingen
Vad skulle du behöva nu: sol!
Vad har du på dig just nu?: trosor
Har du snygga skor?: nej, hahah
Vilken tid gick du upp idag: kring ett tror jag?
Vad var det första du sa i morse?: hej trorjag
Har du sovit i din egna säng inatt?: ja
Har någon annan sovit i din säng inatt?: nej
Vad såg du senast på tv?: jadu, säg de
Kan du spela fotboll?: nej
Senaste personen du skickade sms till: crile
Vad stod det?: hahah ja precis :D
Senaste personen du fick sms av: crille
Vad stod det?: haha tänkte bara att alla vill ju :D
Senaste personen som du ringde till: mamma
Senaste personen som ringde dig: crille
Senaste personen som fick dig att skratta: ida
Senaste personen du hörde sjunga: kasper 
Senaste personen som fick dig arg: liam
Senaste personen som trampade på din fot: crille säkert, han går alltid och trampar på mina fötter -.-'
Senaste filmen du såg: pirates of the caribbean
Senaste låten du lyssnade på: vet inte
Senaste komplimangen?: tror de var att jag luktade gott, eller så var de att jag var snygg, minns inte, hehe



mummaaa!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0