Men allt är bara tyst

Dagen började segt, väldigt seg. Skulle vara med Ida men hon slutade svara helt plötsligt så jag for och var med andra Ida. Adam körde upp mig till malmberget vilket var väldigt onödigt för direkt jag kom dit hoppade jag och Ida på bussen till Gällivare. Vi gick in på mds och köpte dricka/milkshake. Det började spö regna helt plötsligt så vi var typ fast på mds. När det hade avtagit lite gick vi till Ida och hon fixade sig och sen satt vi och dryga tills nio typ. Då kom Elin, Kasper och Ante och plocka upp oss. Vi snurrade runt överallt. Min telefon har gått på högvarv känns det som. Smsen bara rullar in kompis. Höhö. Klockan ett skulle folket hem så jag åkte också hem. Sitter förtillfället i sängen och fortsätter smsar. Det här är inte bra, mina sms tar snart slut. Ajrååå.

Ne nu ska jag fortsätta med mitt.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0