om igår;

Igår blev det inte riktigt som vi tänkt oss. For till Linea vid sex, satt där hela kvällen med lite folk. Gick på coop en sväng med tre cpn, blev mobbad och puttad hela vägen. Inte okej. Jag, Batman och Dd fick skjuts hem till Linea igen och vi satt där ett tag till och vid elva kanske, drog jag, Linea, Batman, Jessica och Dd till Mullebo och grillade lite osv. Alle och Viktor kom också dit. Satt där och pratade bara och hade det trevligt. Efter ett litet tag började några dra så det var jag, Linea, Dd och Alle kvar. Vi satt och snacka om det ena och det tredje och kring fyra någon gång började vi röra oss hemåt. Jag skulle gå men när jag hade kommit en bit såg jag att en buss körde efter parkas. Drog fram busslistan och såg att det skulle gå en buss strax, så gick till coop och väntade där ett tag. Kom hem halv fem ungefär och somnade direkt.

Skulle hjälpa mamma på nordan idag men var alldeles för trött när alarmet ringde klockan nio så jag somnade om, sov sen ända tills tre typ och sen har jag pratat med mamma och pappa och chillat framför datorn och fixat adams hår. Har hunnit dra på mig ett par leggins men har inte kommit längre. Ska väl börja fixa mig strax och sen får vi se vart vinden tar mig.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0