the girls falls like dominoes

For till Erica med bussen och satt där tills Crille och Emil kom. Käkade två plättar också. Sen drog vi ut i finvädret och knata runt och sånt. Satte oss ner på en bänk och sen började jag och Emil leka lite pelle. Verkligen ingen lek för mig, dels för att min kondis är jordens sämsta, sen för att jag blir så hysterisk och får panik för känns som jag blir jagad av en mördare så börjar garva som ett cp och får ingen luft = kan inte andas = kan inte springa. Sen lekte jag iaf med alla grejer där, körde lite båt och kika i en kikare osv. Crille och Emil kom och joinade mig också. När lekturen var slut så satt vi oss ner en stund och sen drog vi till Erica och dit somnade jag en sväng. Blev först väckt av att alla ropar osv, sen kommer emil och dampar på mig. Andra gången blir jag väckt av att dom droppar vatten på mig och Crille sätter sig på mig. Schyssta klubben. Klockan tio tog jag bussen hem iaf.

Nu tänkte jag väl typ sova eller nått. Har sovmorgon imorn så ska njuta fett mycket.
puss



sminkade emil lite, fint!
Kommentarer
Postat av: ida

haha vackert med smink på emil!

2011-05-12 @ 09:21:03
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0