Visst du kan skratta och låtsas som ingenting

Hoppade på bussen med Ida till Gällivare och vi gick runt på stan en sväng. Sen gick vi förbi Tim och Sandra och vi trog på Alla tiders och satt där en sväng. Sen for vi tillbaka till dom och satt där. For sen till Erica vart Crille också var. Vi satt och chillade ett tag och sen gick vi till sandviken och träffade Emil, Ante och Kasper. Satt där och frös ett tag och halv tio ringer mamma och frågar om jag ska ha skjuts hem. Jatack. Var äckligt kallt och fryser fortfarande. Kommer ju aldrig bli frisk och det ska vara sånt här väder.. 

Nu sitter jag i sängen och tänkte kolla big brother på tvn men min kontroll till boxern lagga kuk så nejnej. Det gick inte. Istället ska jag springa ner och tvätta bort sminket och sen slå igång ett avsnitt oth.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0