2 november

2 november och fortfarande ingen snö. Det här är ju knaaaas. Fast jag klagar inte! Dock är blir det ju jävla halt om kvällarna och det är ju inte så kul. 

Igår så hade jag iaf skit kul! Slutet på kvällen ska vi inte tala om, hehe! Imorse ska vi inte heller tala om eftersom den blev åt helvete knasig. Knasigt har det iofs varit hela dagen. Men det största problemet löste sig! Skönt det. Slipper kliva upp klockan sju imorn! Yaay. Haha. Nog för att det är en fis i rymden i jämförelse till varför. Nånå skit samma. Det största är som sagt löst så det är bra!

Har iaf duschat och käkat och sånt för ett tag sen och måste börja fixa mig men är så sjukt jävla lat så det går inte. Orkar inte ens ta på mig kläder. Knas. Måste ta tag i det där. Nu!
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0