29 november

Har inte direkt varit den bästa på att blogga. Men det finns inget kul att skriva + att jag inte har någon lust bara. Veckorna har bestått av fina utgångar och sen skola och träffa folk bara. Inget speciellt. 

Idag har vi har iaf haft två lektioner bara och sen fick vi sluta. Sjukt skönt. Ligger i sängen just för tillfället och tänker på om jag ska blondera hela håret, färga det svart igen, eller slänga in en röd hårfärg nu. Svårt det där. Funderar även på tatueringar, även fast det är rätt länge kvar tills jag tänker göra en, men ändå. 

Nånå. Vad som händer jag får jag se, är rätt kallt ute. Så det sög ju. Aja. Lite jersey shore nu.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0