en liten, liten lista höhö

Har inget bättre för mig så varsågod.

ALLMÄNT...
Namn: amandolaa
Piercingar: läppen och naveln
Tatueringar: en liten fyllestjärna på foten ;*
Längd: 164 OCH en halv :)
Skostorlek: trettioåtta
Hårfärg: mörkbrunt/svart underhår och urtvättad svart med lite rött och brunt i
Är du kär i någon: joru
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: tydligen så finns det ju några som gör de ;) höhö
Vilket shampoo använder du: just nu så bobby
Vilken parfym använder du: olika varje dag typ
Vad är du rädd för: jag vet inte riktigt
Gillar du att tvätta: asså.. jag vet inte hur man tvättar så ja, haha
Gillar du Berg-och-Dalbana: OM JAG GÖR!!!


SENASTE...

Film du hyrde: oj, ingen aning
Film du köpte: jaaru..
Låten du lyssnade på: ghetto burnin
Låten du hade på hjärnan: vet inte
Låten du laddade ner: vet inte
Personen du ringde: det har jag ingen aning om, var så länge sen jag hade pengar på telefonen (a)
TV program du tittade på: simpsons :D
Personen du tänkte på: mamma, haha


FAVORIT...

Mat: tacos och friterat
Låt: just nu - comin in hot
Sak att göra: köpa grejer, festa!
Sport: blä, inget
Dryck: cola
Kläder: leggins
Film: vet inte, finns så många bra
Bil: eh, vet inte


ANTAL...

Gånger du varit kär: 1
Gånger ditt hjärta brustit: vet inte
Hjärtan brustit på grund av dej: 2 kanske
Gånger ditt namn varit med i tidningen: vet inte
Ärr du har på kroppen: många


SENASTE...

Bok du läste: var väl någon bok i skolan, vet inte
Personen du fick mail av: stylebytyra
Personen du fick brev av: liam
Personen du fick sms av: jimmy
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår tror jag?


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: vaknat, väntat på en buss, skolan, ätit, kollar jersey shore, duschat, chillat
Var det kul: nej
Hur tidigt stiger du upp: om jag får bestämma själv, utan någon äcklig väckarklocka så kring två och framåt

Gillar du att slåss: asså.. "busslåss" är ju kul, sen ja, jag vet inte vad jag ska svara, ibland är det kul fan, så länge man har övertaget, hahaha
Vad ska du göra ikväll: sova!

Är du seriös: när det väl gäller, så ja
Vad är du allergisk mot: inget
Var har du ont: just nu så ingenstans
Använder du hårspray: ja
Kan du stå på händer: om någon håller i mig eller om jag får luta mot en vägg :D kunde de förut iaf.. har inte testat på ett tag. nånting att sätta upp på en lista!
Favorit serie: oth


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: på grillkorv och typ hamburgare, annars så fuck off
Är du glad nu: ja asså, är ingenting, hah
Var du glad igår: ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: nej
Vad dansar du till: untz untz låtar :D
Stockholm är: en stad :D
Göteborg är: också en stad.
Kan du sjunga: kan, kan väl alla, men låter det bra? svar  nej
Mer värt än guld: kärlek och lycka
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: många. vågar inte säga något land för det kommer sluta med att jag bara säger en massa städer eller något sånt (a)
Ska bli skoj: fira kebaben
Ska inte bli skoj: vara i skolan 15 timmar
Sparar till: absolut ingenting!
Väntar på: lov!
Pålägg som gäller: ost och skinka :D
Dagens dryck: hm.. mjölk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0