Freakin' hot

Igår blev det en kul kväll faktiskt. Hade ingen skola så jag vaknade kring 12. Hoppade i duschen direkt och sen fixade jag mig osv. Tog bussen in till stan och mötte lite folk osv. For hem till Erica och satt där en sväng. Sen knata vi till Ante vart Elin och Emma också var. Elina kom dit och Ålle också. Efter ett tag gick vi till Kenneth och dit kom det massa mer folk. Prata och sånt där bara och sen drog alla vi till Andre och Westin. Körde lite charader osv. 

Sen var vi tvungen att sticka så jag och några gick hem till Ante och sov där. Fyra st i en pyttesäng. Inte kul kan jag ju lova! Vaknade imorse vid elva. Klev upp och drack vatten och rökte osv. Sen drog jag och Elina in till stan. Kom hem efter ett någon gång och just nu ligger jag i sängen och fryser fortfarande. Tänkte kolla lite film och kanske ta en powernap. Vad som händer ikväll återstår att se!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0