Hemma!

Vid klockan ett började bussarna gå igen så jag och Erica åkte till skolan och det blev hårt arbete direkt vi kom dit. Har lagat massa grejer osv. Vi fick sluta vid halv fem och jag var helt slut i benen. Tog bussen hem och käkade lite plättar direkt. 

Imorgon har vi skola från 07.00 till ungefär 22.00 kanske? Kul va? Neeeej!! Förbannades julbord. Orka. Kommer dö. Jag vill fan inte. Aja. Måste man så måste man väl. Jag hoppas verkligen vi får någon komp för att ha varit i skolan 15 timmar. 

Har inget mer att berätta. Tänkte kolla lite Jersey Shore (fucking beroende..) och ta det lugnt bara. Massera mitt ben lite eftersom jag sträckte det när jag höll på att halka och slå ihäl mig. Sen ska jag försöka göra om min blogg.. Får se hur det går med det.
puss


haha, gullig bild från 09
Kommentarer
Postat av: elina

Åt också plättar idag!! :D

2011-11-30 @ 22:03:25
URL: http://eliinajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0