Onsdag

Hehe.. Jag har inte varit den bästa på att uppdatera direkt. Men har ingen haft någon skrivlust och då är det bättre att låta bli än att bara sitta och ordbajsa. Har egentligen fortfarande ingenting att skriva. Dom senaste dagarna har mest bestått av att baka osv eftersom vi har förberett på öppethus och sånt. Sen har jag umgåtts med fint folk osv.

Har knappt sovit nånting den här veckan heller. Sköna sömnproblem man har. Sjukt jobbigt att inte kunna sova en hel natt utan att ligga och vrida och vända på sig tills man somnar, och när man väl gör det så vaknar man varje timma. Vilket slutar med att jag är helt död på morgonen när alarmet ringer och det slutar med att jag kommer försent. Fick veta idag att jag är nära på att inte klara projekt och företagande kursen. Kul!

Nånå. Ska försöka sova nu iaf, börjar ju ändå klockan åtta imorn och har lovat mig själv att inte försova mig! Får se hur det går med den biten..


Kommentarer
Postat av: vicki

snygg klänning eller vad det är ;) !

2011-11-11 @ 15:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0