Turn the music up

Igår blev det massa knas på dagen osvosv. Men allt löste sig och det var jävligt tur! Iaf så käka jag lite tacos och sen skjutsa Adam mig till apoteket först och sen hem till Elina. Vi tog två shottar bajamaja, (baja päron) rökte och sen gick vi till bussen och åkte till Robbe. Dit kom det en hel fucking drös med folk. Ingenting som går att räkna på två händer och fötter direkt. Där blev det tjockt med knas, ambulansen kom osv. Men allt gick bra iaf. Vid halv sju drog sista folket därifrån iaf och vi var några som sov där. 

Vaknade imorse med sjuk huvudvärk men den släppte så fort jag kom hem. Har en massa blåmärken på armarna och en bula i skallen och ett åt helvete stort blåmärke på höften. Fittigt ont gör det. Har iaf duschat och sånt nu och tänkte gå och hämta lite dricka och chilla en sväng innan jag börjar fixa mig.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0