Will you be there?

Igår blev det en lite knasig kväll måste jag ju säga. Det började med att jag tog bussen in till stan vid fem. Tog ut pengar och sånt och mötte upp Erica, Rille och Kebab. Vi kolla på kläder och jag hittade snyggaste linnet som jag bara måste ha! Har dock inte råd med den just nu så jag gömde den där och får hoppas att den finns kvar nästa månad. 

Efter det gick vi iaf hem till Erica och käkade lite och satt där och snackade skit bara. Sen vid nio eller något (?) åkte vi upp till malmberget vart det var lite folk. Satt där en timma ungefär och sen tog vi bussen till Gällivare igen och drog till Angelica. Drog dit lite folk och var där hela kvällen. Det blev väl en helt okej kväll. Slutade dock åt helvete. Jag sprang fram och tillbaks mellan två ställen och grät och slogs osv. Men det mesta har väl löst sig. 

Nu har jag iaf precis duschat och tryckt i mig några alvedoner. Min huvudvärk är inte att leka med! Tänkte smörja in mig och sen laga lite krubb och sen blir det att fixa mig och sånt. Sen drar jag ut. Hihi.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0