20 oktober

Gjorde precis en liten slarv design. Var så less på den förra att jag inte ens orkat blogga eller något.

Iaf har jag som vanligt haft praktig osv idag. När jag satt på bussen påväg hem ringde Andres och frågade om jag kunde hjälpa han med lite grejer så jag drog dit och stannade kvar där tre timmar. Sen kom Adam och Johanna och hämtade mig och vi drog hem och käka lite tacos. Sen hoppade jag i duschen och efter det tänkte jag dra ut och göra nånting, men eftersom jag knappt har sovit nånting alls i veckan så stannar jag hemma och tänkte alldeles strax sova! Knasigt.

Först tänkte jag faktiskt försöka ge mig på mina psykologiläxor....
pusskissemjaouwuwuowuowuoww :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0