29 oktober

Igår vart det kul! Drog hemifrån halv åtta. Åkte till Fanny med Erica, Frida och Alex. Crille och Kebab kom dit också. Vi satt där och tog det lugnt bara. Pratade och sånt. Halv tio tog vi bussen till Pecka och där var det några andra också. Vi satt där typ hela kvällen, hade det kul fan. Drog till Adam en sväng också men drog nästan likafort tillbaka till Pecka. Sen drog jag och några andra till någon snubbe. Minns inte vad han hette. Där satt vi ett tag och sen drog vi hem. Somnade kring sex-sju och vaknade vid två. Var vaken en sväng och sen somnade jag om till fyra ungefär.

Är så jävla bakis så det är fucking sjukt. Jag orkar typ inte ens röra mig. Har spytt och grejer också. Shit, det här är inte kul. Tvingade i mig mat, vilket tog en halvtimme ungefär och det var en halv potatis och lite kött. Mamma gav mig vätskersättningsgrej så jag drack det också. Nu tänkte jag ta en snus och däcka ihop här i sängen framför How high. Får se om jag orkar röra mig utåt idag. Just nu känns det inte som det! Orkar inte ens byta kläder vafan.

puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0