I will live

Igår var det praktik som vanligt. Började klockan tio och slutade tre. Skulle egentligen gått till fem men dom skulle på möte så jag slapp! For hem iaf och hann inte göra mycket innan Rille ringer och tvingar med mig och bowla. Sagt och gjort, jag hoppade på bussen som han + Erica satt på och vi åkte till Andres och därefter knata vi upp till sporthallen. Körde tre omgångar och jag vann en, woho. Stolt tjej ;) (har förövrigt träningsvärk i armen nu.. (a) hihi )

Efter det gick vi över till Eddie och satt där och tog det piano bara. Mona kom också dit och var med oss. Vi gjorde allt och inget ungefär. Sen vid elva tog jag, Andres och Erica bussen hem till Erica. Vi käkade lite och sen slog vi igång nån film som sög balle. Bytte film några gånger men alla sög lika hårt. Det hela slutade med iaf att vi alla sov i Ericas säng och det gör jag helst inte om varje dag. Trångt och varmt är ju bara förnamnet! Har knappt sovit alls i natt. Så är sjukt trött nu och har varit det hela dagen. Började ju klockan åtta också och det var inte lätt att kliva upp ur sängen då!

När jag kom till praktiken var jag helt död iaf. Gick mest runt som en zombie men efter lite kaffe och mat så blev det bättre. Har lallat runt till tre och då fick jag sluta. 

Nu sitter jag i sängen och har precis bytt trosor (hahaha) och tänkte göra något med mitt liv. Vet inte riktigt vad än, behöver inte sminka om mig för jag sov med smink och det ser typ precis likadant ut som det gjorde igår. Det är väl bra gissar jag.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0