Lördag, Söndag och Måndag

Lördag: För att göra en lång historia kort så for jag, Elina och Brandy till stay in. Efter ett tag kom Kasper, Max, Mackan, Rille, Ogge, Erica och Kebab dit. Vi satt där en stund. Sen tog vi bussen till malmberget. Stod ute en sväng. Blev knas och åkte tillbaka till gällivare och gick på statiol och där vart det lite mer knas. Sen knata vi till Hasse och var där ett tag. Sen ringde David och tyckte att vi skulle komma dit så han betala en taxi dit. Var där och prata osvosv. Vi tänkte ta bussen hem men det slutade med att vi somnade. Jag sov med alla kläder + jacka och filt i soffan. Skööönt. 
(bildbomb)




Söndag: Vaknade sen vid tio tror jag det var. Jag, Erica, Ogge och Mackan tog bussen hem till Ogge och det slutade med att vi somnade där också. Än en gång somna jag i soffan. Sen vaknade vi vid tre eller något. Klockan fyra tog vi bussen till stan och gick på Mds och käkade lite. Sen gick vi statiol men där blev det fett med knas. Det slutade med att jag missade bussen hem tack vare mongosarna. Pappa kom iaf och hämtade mig och jag drog hem och duscha och chilla bara.

Måndag: Vaknade åtta minuter innan bussen gick, så jag stressade som fan på mig kläderna och sprang till bussen. Kul att den ändå var 10 minuter försenad så jag hade kunnat borsta håret osv. -.- Hade iaf praktik till klockan tre. Då tog jag bussen hem och fixade mig osv. Halv fem tog jag bussen till sporthallen och mötte Erica, Andres och Rille. Vi chilla, bowla lite osv. Gick hem till Andres och käka lite mat och sen kollade vi någon hitler film och sen någon annan knasig film. Sen gick vi till Eddie och sen tjugo i tio tog jag och Erica bussen hem. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0