om igår

Igår blev en helt kanon dag! Sjukt kul har jag haft. Karatefylla vill jag ju bara meddela men kul har jag haft! Åt helvete kul! 

Mamma skjutsa mig till stan vid tre, mötte upp lite folk osv. Vid sex gick jag, Erica och Kebab till Stay in och var med Minton och Eddie, vi drack och spelade biljard och sånt. Nadja, Sophie, Issa och Crille kom dit också efter ett tag. Vid nio hoppade vi allihopa på bussen (förutom minton och eddie) och åkte upp till Ida och där var det folk och det kom mer folk osvosv. Vi dansade och prata och skratta osvosv. Sen gick jag och sov nångån, minns inte vad klockan var. Sen har vi tydligen legat 5 st i Idas pytteminisäng. Dock när jag vakna var vi bara tre. Är ju glad över platsen jag hade, dom andra fick ligga i fotändan, förutom Ida som låg bredvid mig. Hihih. 

Vaknade sen kvart över elva och mådde inte alls bra. Det var inte okej någonstans. Märkte att jag har fått ett blåmärke på hälen, hur man nu kan få det? Måste ha varit när jag sprang ut efter Marre i bara sockar. Haha hojj. Vid ett tog iaf jag, Ida och Erica bussen till sibylla och fläskade oss lite, och sen drog jag hem. Nu tänkte jag ta min huvudvärk in i duschen och tagga till för dag 2.
peace!


Kommentarer
Postat av: ida

hahaha hette han inte milton? och är ju fult om jag har rätt å du fel med tanke på att jag aldrig ens var där ;)

2011-10-02 @ 14:24:36
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0