Take me away, make it ok

Igår blev en kul kväll. Hade först praktik som jag förövrigt försov mig till. Slutade klockan fyra och då gick jag till Erica och väckte henne. Vi hade lite damp där ett tag men allt löste sig till slut. Halv sex for jag hem iaf och fixade mig och sånt. Sen skjutsade Adam mig till Frida och dit kom det lite folk. Sen gick vi vidare och träffade massa folk. Sen åkte jag och Jeppe bil till Martin och där var det massa folk och det kom mer folk. Hade kul osv. Vid fem kanske (?) började jag, Fanny, Jeppe och David dra. Vi drog ut och dom busade lite och sånt. Vi gick in i en bastu och chillade där, knas.



Halv åtta gick det en buss hem så vi tog den. Kom hem och slocknade direkt i sängen. Vaknade sen halv fyra idag. Har fixat mig och sånt nu. Ska bara sätta på lite ringar och sånt. Sen drar jag och några fräna till stan.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0