Torsdag

Har sprungit fram och tillbaka i skolan idag känns det som. Flera gånger! Jobbigt när det är halt + kallt ute. Men det har väl gått bra iaf. Halv fyra fick vi sluta iaf och då drog jag hem och käkade lite och sen tio i fem tog jag bussen med Erica till Andres. Jag och han gjorde boarden (borden??) på väggarna. Sjuk jobbigt. Krångligt var det också! Vi stoppa upp tejp och målade iaf. Det tog sin lilla tid. Sen gick vi över till Pontus iaf och gjorde ingenting. Spelade nått mongo spel som jag sög i. Halv elva tog jag och Erica bussen hem iaf och nu har jag precis käkat nudlar och börjat kolla Flipped. Är sjukt jävla trött så jag kommer nog slockna på en stund. Skönt det. Är ledig imorn också + att det är lov. Åh så underbart!
pusspusspusspuupssupsup


ååh, så sugen på att bli blond igen....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0