U want some more bitch?

Igår efter att jag hade vaknat så hoppade jag in i duschen och käkade och fixade mig osv. Tog bussen med Ogge till Tobbe och satt där med lite folk. Länge sen man träffade Tobbe, så det var kul. Sen kom det massa andra också. Hade sjukt kul. Brottades med Kebab, satt i ett skåp, fick fina komplimanger som verkligen fick mig glad, dansade och sånt. Har även fått en bula. Haha, men jag hade riktigt jävla kul! Var kvar där rätt länge. Blev lite tjorv så jag följde med David, Oliver och Andres till Stay in. Var där och pratade och sånt. Vid halv fem kom jag hem ungefär. Gosade med min kisse, åt en Billys och sen somnade jag.





Vaknade första gången idag vid ett. Sen har jag vaknade lite då och då men klev upp halv sex typ. Hade världens jävla huvudvärk så jag höll på dö. Ville bara be pappa hålla käft när han pratade med mig. Hojj vad hemskt. Kunde inte ens äta pizza för att jag hade så ont i huvudet. Nu har det dock försvunnit så det känns bra. 

Nu tänkte jag gå ut och röka och sen hoppa i duschen. Sen om jag orkar kanske jag fixar min design. Stort behov av det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0