We like to party

Igår så var det sista dagen på praktiken, riktigt skönt. Började egentligen klockan sju, men jag försov mig till halv nio. Mamma skjutsade dit mig och vi laga mat och sen klockan två fick vi sluta. Jag och Erica gick hem till henne och sov några timmar. Ruskigt jävla skönt med tanke på att jag knappt har sovit alls under hela veckan. Vaknar hela tiden osv. 

For iaf hem och fixade mig och sen åkte jag till Tittie med några fina. Vi satt där med massa andra fina och sen drog vi till Tobbe vart det var lite andra folk. Efter en kort stund där gick vi ut och det blev sjukt jävla knas. Mammor som kaxar och slåss, ja herregud. Efter det lilla dramat så gick vi några stycken till Mirelle och där vart det massa folk. Var kvar där tills typ fyra och då skjutsa Fanny hem mig. 

Somnade typ direkt jag kom hem. Vaknade mitt i natten och frös som fan. Det slutade med att jag har sovit med 2 täcken + en filt. Sköööönt. Blev väckt av att det ringde vid halv tre. Hoppade i duschen och nu sitter jag och käkar. Ska sminka mig och sen får vi se vad kvällen erbjuder.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0