1 september

Hojj.. Snart kommer snön, vad deprimerande, kallt och förjävligt. Usch.

Annars idag så har det inte hänt så mycket. Började åtta, for till skolan och fick frukost och sen spacklade jag lite och sen drog jag och några på Ericsson och kolla lampor, sen drog vi till nån tygaffär och sen tillbaka till skolan. Åt plättar och sen fick vi sluta vid tolv. Ida frågade om jag skulle följa med henne till akuten och det gjorde jag. Vilket jag ångrar. Vi satt där från lite före ett till fucking sex. Har sovit en timma på oskönaste bänken, läst en extra tjock bamsetidning, druckit oboy, spelat spel på mobilen och pratat. Fy helvete vad drygt det var. Vi satt där för att få reda på att hennes hand inte hade någon spricka eller något i sig, utan att den kommer bli bättre snart. Jävla värt att sitta där fem timmar för att veta de. Hojja.. -.-

Nu är jag iaf hemma och har käkat och duschat och sånt. Trevlans.
pusssss


en bild från igår också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0