13 september

Haft som vanligt skola idag. Slutade halv ett och drog till Erica då. Vi kollade film med hennes syster och efter ett tag kom Andres och joinade vårat filmtittande. Måste bara få skryta lite också, jag bärde han på ryggen inne ett tag och sen ner för två trappor ;) biff_tjej eller vad. Sen vid fyra nånting drog han hem och Erica lagade lite käk till hon och mig och sen drog vi på dollar och sen coop. Fick med mig lite roliga saker, bland annat svart hårfärg. 

Vid åtta kom mamma och hämtade mig. Hon färgade håret på mig och sen färgade jag mitt löshår. Hoppade i duschen och sånt sen. Nu har jag precis bytt sängkläder så kommer sova gudomligt inatt! Är sjukt trött också så jag kommer nog slocka snart. Måste bara torka mitt hår först.
pusssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0