15 september

Försov mig imorse. Var så sjukt jävla trött så det var helt sjukt. Men kvart över åtta klev jag upp iaf. Drog på mig lite slitiskläder och sånt och sen drog jag till skolan. Käkade frukost och sen målade jag lite och de. Halv tre fick vi sluta och då drog jag och Erica hem hit. Jag bytte om och sminkade mig och sen käkade vi tacos. Pappa kom även hem med min mobil, eller eftersom geracom hade slarvat bort min så fick jag en helt ny. Känns sjukt bra!

Mamma skjutsa oss sen till Erica iaf och hon bytte om osv och sen tog vi bussen upp till Andres. Hjälpte han med att flytta ut möbler och sånt. Oliver kom också dit efter ett tag. Vid nio skjutsade Oliver mig och Erica till henne. Stod ute och pratade med Crille tills klockan tio då mamma hämtade mig.

Nu ligger jag nuduschad och härlig i sängen. Är sjukt jävla trött så jag tänkte sova nu, först måste jag bara ladda ner program till mobilen, sweet.
pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0