18 september

Nadja om JATACK!!:
Så du hittade lite skor :) Snygga som fan!

Svar: Jaaa, fast tyvärr var dina godbitar inte kvar :( hojj vad jobbigt det är, fel att vara rik :) 



Har haft en fettodag med Erica idag. Började kolla jag saknar dig, sjukt dåliga skådespelare men filmen ska vara bra mot slutet. Jag hann dock bara se typ 40 minuter av den eftersom jag var tvungen att dra till bussen. Får fortsätta kolla den sen. Inte just nu iaf. 

Annars så har jag världens träningsvärk i armarna, typ vid axlarna nästan. Sjukt jobbigt. PLus att jag har fetaste blåmärket just ovanför armbågen från mitt och Mattis lilla slagsmål igår. Råkade damma armen i bordet rätt så hårt. Kan inte stödja på armen, inte okej..

Förövrigt är det sjukt jävla kallt ute. Det märks att det snart är vinter här i vinterlandet. Längtar inte.. Nu har jag iaf myst ner mig i min varma säng och tänkte slå på ett avsnitt oth och sen sovelisova så man orkar upp imorn.
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0