20 september

Shit vad fort det går. Snart är det ju jul och hela köret.

Idag hade vi iaf skolfoto. Jag fick verkligen inte försova mig imorse, men vad gjorde jag inte? Så jävla typiskt. Vaknade först vid sju och satt mig upp i sängen. Sen tänkte jag att jag ställer alarm på tio över och kliver upp då istället. Men smartass_amanda råkade sätta larmet på 06.10. Så jag sov vidare till 07.25 och bussen går kvart i åttta. Stressade som fan med smink/hår/kläder och smycken. Rusade iväg till bussen men missade den ändå. Inte så konstigt när jag började gå kvart i åtta. Mamma fick skjutsa mig iaf. Skolfotot blev som vanligt helt miffat. Fanns en normalbild men självklart kunde vi inte välja den eftersom Mio blundade just på den bilden. Aja, sånt som händer.

Har iaf precis kollat klart jag saknar dig. Och jag tänker inte ens kommentera filmen. Har gråtit iaf, mer tänker jag inte säga! Nu måste jag iaf springa och kissa innan jag kissar på mig. Sen får jag se vad jag hittar på. Har länge funderat på att fixa om min fula design men jag är för lat.
hhihi, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0