21 september

Skola idag som vanligt. Tråkig dag. Lagade mat och sånt skit. Efter skolan drog jag och Erica på Ica och kikade. Helvete vad stort det var. Man tappade ju typ bort sig. Hehe. Efter det tog vi iaf bussen hem till Erica och vi gjorde inte så mycket. Lyssnade musik och sånt. Halv åtta tog vi bussen upp till Frida och var med henne. Vi svamlade på bara och sen fick Frida idén att färga mitt överhår. Så vi gjorde det också, nu är det lila/rosa. Ganska gulligt. Kommer nog dock sakna mitt röda, hann inte ha det så länge (igen..) så kommer nog färga tillbaka till det sen. 

Nu tänkte jag läsa lite bloggar innan jag sover. Börjar klockan åtta imorn igen. kuuul...
pusssssssspussss


hahahahah...bilden </3

sen tänkte jag bara visa mitt jättevackra blåmärke som gör jätte ont, är mörkare i verkligheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0