22 september

Försov mig imorse. Ovanligt.. Det funkar inte för mig att börja åtta 4 dagar i veckan. Jag orkar fan inte kliva upp! Menmen, sånt som händer. Kom till skolan lite före nio iaf. Fick veta att jag skulle laga lax. Kuuul.. Det gick bra iaf. Efter skolan var jag mätt och inte så jätte glad, min lärare är nämligen efterbliven. For iaf hem och sen åkte jag med mamma till Konsum och hämtade ut mitt bord som hon beställt åt mig, sen drog vi till Djurmagasinet och sen förbi pappa en sväng. 

Påtal om att få grejer så fick jag mitt armband som jag beställde häromdagen. Skulle egentligen haft en silvrig korsring också som jag längtade jätte mycket efter, men mamma hade inte sett när jag länkade den åt henne så det vart ingen ring... ( :(:(:(:(:(:( ). Gick in igår för att kolla om den fanns kvar men det gjorde den ju självklart inte. Istället fick det bli tre andra ringar och ett halsband. 

Idag ska jag iaf fara till Frida igen bestämde vi igår. Måste prata lite med Erica först bara. 
Hihi.
pusssis


ska dock ha den på överarmen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0