29 september

Idag har hänt allt och ingenting ungefär. Först var det skola med UF-möten bara. Tjugo över två fick vi sluta och då knata jag och Erica ner till Andres, det kom lite folk dit och chilla bara. Sen gick han, jag och Erica upp till Eddie och satt hos han ett tag, chillade bara där också. Sen följde jag och Erica med han på gymmet och efter det gick vi hem till han igen och lagade lite käk och käka osv. Halv tio tog vi bussen hem och när jag kom hem öppnade jag mitt paket från Nelly. Mina älsklingar hade kommit, sweeet! Sen efter det kunde jag inte hålla mig från att äta några plättar. Är sjukt tjock i magen nu känner jag. Hihi.

Imorn är jag ledig och det känns förjävla skönt, få sova ut osv! Har ju planer på att käka pizza imorn också. Najs! Måste bara hitta någon att dela pizza med. Höhö. Ajaa. Nu är jag sjukt trött så jag ska läsa lite bloggar och sen somna till ett avsnitt oth.
PUSSPUSSPUSSPUSS


från igår.. heheh jag var klant


ellen fläta mitt hår, hiih


mina älsklingar ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0