4 september

Igår blev en dryg kväll. Fixade mig och sånt och sen drog jag och mötte Crille och Nadja och vi gick till Viktor. Kramades lite med Linea och sånt. Hihi. Hann stanna där en kvart kanske och sen gick jag till Elin vart Verro också var. Vi taggade till och sånt. Sen blev det massa jävla knas och allting slutade med chips och en film. Jag blev skit trött så jag for hem redan vid halv tolv. Tänkte åka till Dokkas, hade skjuts dit och så, men det blev inte. Istället somnade jag och vaknade jävligt pigg redan vid halv tolv. 

Nu har jag fixat mig och sånt och ska strax gå till bussen och möta upp Crille och Erica. Sen vet jag inte vad som händer.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0