5 september

Hemskt jobbig natt. Har vaknat flera gånger och hostat och har inte kunnat sluta. Riktigt jobbigt. Klev iaf upp halv elva och fixade mig och sånt och sen skjutsa mamma mig till skolan. Hade lektion osv. Sen drog jag till stan med Ida, Isso och Putte. Erica kom dit också. Sen resten av dagen har jag bara chillat med Erica. Inte gjort något särskilt. 

Vid nio tog jag bussen hem och hoppade i duschen och sen färgade jag mammas hår + en bit av mitt löshår som jag inte har hunnit färga. Nu har jag precis käkat en macka och tänkte gå ut och röka och sen skölja ur färger från håret. Sen blir det att sova. Är sjukt trött och börjar klockan åtta imorn med psykologi!
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0