Om fredag;

Igår var kul! Var i skolan två timmar. For hem och chillade ett tag och sen började jag fixa mig och sånt. Lagade lite käk och sen drog jag till Erica. Crille kom dit också och vi satt där en sväng. Sen gick vi till Titti och där var Ida också. Vi pratade och sånt bara, sen började det droppa in rätt mycket folk. Sen vid elva körde Micke upp mig och Erica till Malmberget och vi + massa andra gick till Robbe. Vi var väl 20 pers där kanske. Hade kul. Jag blev lite damp där en sväng men sånt man får ta. Polisen kom dit iaf en sväng och skickade ut folk. Vi stod ute ett tag och sen gick några tillbaka till Robbe och senare mot morgonkvisten försvann en efter en. Jag, Erica och Andres var dom enda som var kvar, efter ett tag kom Kebab tillbaka också. 

Vi satt vaken till fem ungefär. Vi tänkte ta halv sju bussen hem så jag och Erica la oss i soffan och sov. Jag kunde typ inte sova för det var så trångt så jag smet in i Robbes rum och sov med Kebab. Vaknade sen på morgonen vid 10 att Erica kom och väckte oss. Halv elva tog vi bussen hem och sen dess har jag sovit. Vaknade för en timma sen och har precis duschat.

Nu ropar mamma att maten är klar så ska gå ner och käka och sen dra på mig lite kläder.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0