om fredag:

Igår var en bra kväll! En kul sådan också. Det började med att jag hoppade på bussen till Elina, satt där en halvtimme ungefär och chillade bara. Sen gick vi över till Andres och där var Erica också. Jag och han körde lite beerpong och självklart vann jag ;);) Efter det satt vi bara ett tag. Lisa kom också. Sen drog vi till Savvo vart det var lite folk. Satt där och var social och efter en stund for hela bunten till Ante vart det också var några stycken. Där blev vi kvar hela kvällen och hade kul bara. Minns inte när jag somnade men meningen var att jag och Erica skulle ta halv sju bussen hem, men inte har man ju hört larmet så jag har sovit på en liten soffa hela natten. Det känns ju i ryggen idag vill jag ju lova! 

Vaknade sen imorse vid nio ungefär. Låg kvar och chilla och mådde dåligt tills kvart över tio då jag och Erica paltade iväg till bussen. När jag kom hem kollade jag min facebook (som förövrigt hade tre facerapes -.-) och sen somnade jag och vaknade upp tre ungefär. Har duschat och sånt nu, så nu tänkte jag fixa nå käk. Är sjukt hungrig.

elina tog bara fula bilder på mig, men kan väl bjuda på en. hihihi

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Eeennäää Amanda den var inte ens kul.. deleta båå de här o på fejjan.

2011-09-24 @ 22:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0