om igår;

Tog bussen till Linea och satt där en sväng med hon, dd och Erica. Vi pratade mest och sånt. Sen gick jag och Erica till Nadja vart Kebab och Crille också var. Efter en stund tog vi bussen upp till Robbe vart det var fullt i folk. Vi satt där någon timme för vid elva kom snuten (igen -.-) och skickade ut alla. Vi stod ute på gården ett tag och sen gick vi till Frida och satt där istället. Kvällen blev väl inte så där skit kul, men den funka väl. Halv sju hoppade vi på bussen iaf och jag somna kring halv åtta eller något. Vaknade upp halv fem och sen dess har jag inte gjort ett skit. Känner mig sjukt sliten osv. 

Ska ta och byta kläder nu iaf.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0