Värd dag!

ber1t om Dag 04 – Det här åt jag i dag:
MEN BLÄÄÄÄH!!!!

Svar: KÄFT BERIT!! 



Igår var väl en helt okej dag. Hände inte så jätte mycket. Satt hos Erica till typ tio. Då kom Ogge och Mackan och någon annan och hämtade upp oss. Skjutsa oss till elevhemmet och satt där med massa folk en sväng. Sen drog jag och Erica ut och åkte bil med Matti, Sabina, Chrisse och någon annan kille. Åkte runt lite hit och dit hur länge som helst. Sen vid tre eller något skjutsade dom mig till Tobbe vart det var lite folk. Satt där ett tag. Sen nångång gick jag, Oskar och Jeppe hem till Elin och vi alla sov i hennes lilla säng. Vaknade sen vid ett och då fick mamma hämta mig. När jag kom hem käkade jag och sen la jag mig i sängen och somnade. Vaknade sen upp halv åtta och då hoppade jag i duschen och slängde på mig kläder och sen tog jag bussen till Erica och var med hon, Ida och Crille. For hem redan vid tio och nu sitter jag i sängen och är sjukt trött. Hur nu det kan vara möjligt. Skönt att jag börjar först tjugo över ett imorn. SWEEET ;)

Nu ska jag fortsätta kolla toystory 3. Hihi. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0