1 april

Fredagen var faktiskt kul. Var först en sväng hos Elin men drog snabbt därifrån till Koski. Kom in en jävla massa folk där. Trevligt. Kebab förlorade dock sin telefon så det sög ju, förhoppningsvis kommer den fram snart. Sov iaf där med några stycken. På lördagmorgon mådde jag ju inte kung vill jag ju lova. Jag, Fanny och Kebab tog bussen till stan och jag höll på att spy hela vägen. Vi drog till Mds och skulle käka lite. Själv gick jag och spydde på toan innan jag fick ner mig någon mat, mysigt. 

For iaf hem ganska direkt efter vi hade käkat. La mig i sängen och vid halv fyra somnade jag och sov tills halv åtta ungefär. Fixade mig lite snabbt och sen for jag och brydzen och gjorde ingenting egentligen. Blev en hemgång vid ett eller nått sånt. 

Vaknade för inte så länge sen och tänkte käka lite krubb och sen vet jag fan inte vad som händer. Får se helt enkelt.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0