14 april

Hallu!
Igår blev en ganska värdelös utgång, satt några stycken hos Elin och försökte ta oss vidare, utan framgång dock. Så det sög verkligen. Blev en tidig hemgång redan vid två. Jag, Kebab och Marre knatade hem till dom. Jag i mina kilklackar, offh. Bambi på hal is ungefär. Ingen bra kombination måste jag säga. Men jag tog mig fram hel och ren. Somnade sen ganska direkt. Vi vaknde upp imorse vid 1 och då kom mamma och hämtade mig. Kom hem och tänkte precis hoppa i duschen när Kebab ringde och sa att vi skulle upp till dundret och grilla lite. Så jag bytte kläder och hoppade i täckisarna och åkte upp dit och grillade lite korv och pinnbröd. Kom precis hem därifrån och har just ätit mat. 

Nu tänkte jag hoppa i duschen och få bort den här äckliga röklukten, sen ikväll kanske det blir en utgång. Ifall det finns något roligt folk som är ut, annars skiter vi i det.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0