15 april

Tjuu.
Vaknade klockan sex idag. För jävligt. Kebab har varit min väckarklocka hela lovet och gjort så att jag inte sovit längre än till två-tre. Men idag så glömde hon och det slutade självklart med att jag sov as länge. Hur jag ska somna ikväll blir ett mysterium.

Igår hände det iaf inte så jätte mycket. Var ju och grilla som sagt. Var hemma tills typ tio eller något då Fanny kom och hämtade upp mig, vi drog och hämtade upp Kebab och vi gjorde typ ingenting. For till Robin en sväng och satt där och softa bara. Sen for vi upp till malmberget och pratade med lite folk. Vi skjutsade hem Johannes och sen for vi hem allihop.

Nu har jag precis duschat och inväntar Bigbrother. Sen ska jag väl förhoppningsvis sova eller något, lär ju inte lyckas. Får väl vaka inatt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0